Surah Kelima - Ad-Dukhan

Alhamdulillah... 15 Oktober 2012 Aisyah telah lulus hafazan surah ad-Dukhan. Kini sedang menghafaz surah al-Mulk.

Ibu Aisyah juga berjaya menamatkan surah an-Naziat. (hehe surah pendek je).

Semoga kami terus istiqamah.

Aisyah juga mengikuti kelas renang setiap sabtu dan ahad di Kompleks Renang Bandar Tun Razak. Bayaran amat berpatutan iaitu rm80 sebulan untuk 8 kali kelas selama satu jam. Semoga lemak-lemak terutamanya di bahagian perutnya cepat terbakar. Huhu.

Badan Aisyah yang dah elok kurus sejak lepas puasa sekarang ni membesar bagai johan. Bila raya je dia makan tak ingat. Dah montel balik. Hmm... sabar jelah.

Sarah pula sedang belajar di iqrak 4. Alhamdulillah.

Twin Jannah dan Najah pula dah kenal huruf tapi tak berganjak-ganjak sebab ibu dia malas atau takde idea nak suruh diorang duduk diam-diam mengaji. Huhuhu...

Tengok kakak berenang :)
InsyaAllah tahun hadapan akan mendaftar twin di tadika PASTI Ar-Raudhah, Taman Midah. Semoga mereka mendapat ilmu yang bermanafaat di sana. Amin.

Aisyah sebelum kelas renang bermula.
Klik LIKE kalau suka entri ni :)

2 comments:

Ummu Muhammad said...

alhamdlillah tahniah aisyah! semge terus mara utk bergelar hafizah! doakan kami di BAi ;)

ctfarazila said...

terima kasih UM.
Doa kami sentiasa mengiringi perjuangan UM :)

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template