Percutian MURAH di Tiara Beach Resort Port Dickson








Taman Tema yang seluas 8.4 hektar ini memang terkenal dengan pantai buatan manusianya. Resort Taman Tema ini memenuhi keperluan semua peringkat umur kerana di taman tema ini terdapat kolam untuk kanak kanak, tapak istana pasir, pantai buatan dan juga kolam mandi bersaiz 5 kali ganda kolam olimpik.

Pada waktu malamnya pengunjung dewasa boleh menghabiskan masa dengan berkaraoke di bilik karaoke yang disediakan. Selain itu terdapat juga tayangan wayang terbuka dan juga bilik permainan kanak kanak yang dilengkapi dengan permainan video game.

Sekiranya pengunjung mahu menikmati pantai sebenar, mereka boleh berbuat demikian dengan memandu ke pantai Teluk Kemang yang terletak berhampiran dgn resort ini.

Kawan saya mempunyai sebuah unit studio suite di Tiara Beach Resort. Unit ini adalah pool view dan terletak berdekatan dengan pool. Kami menawarkan harga penginapan yang sangat berpatutan.

CUTI SEKOLAH NIE BAWALAH FAMILY PERGI BERCUTI … TENANG KAN FIKIRAN DI SAMPING BERJIMAT. KENAPA BAYAR LEBIH SEDANGKAN ANDA DAPAT PENGINAPAN YANG SAMA ?

kalau nak bagitau cepat takut tarikh-tarikh yang best org dah booking...
Call / sms  Zainal - 017 3618 518 untuk tempahan ;)







4 comments:

afid said...

wa..kak farah..promosi sampai bila ni?bape star tiara beach resort tuh? kalau nak mandi kat pool kn pakai swimming suit ke/tak kesah je apa pon..

ceh, tanya cam nak pg..hehehe..tp mn la tau kan..:)

Farazila Wahab said...

promosi ni sampai hujung thn ni aje.. thn depan ade naik cikitla...err tak sure lak bape star tapi selesa la.. x kisah pakai apa pon boleh mandi.. ;)

pegi jgn tak pegi!

afid said...

waaaaaaaa...dia letak gambar lagi besh plak..saje tau akak ni.hehehe

Farazila Wahab said...

hehehe...yelah tadi tanya berapa star kan...so gambar2 ni lah jwpnye...hehehe...

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template