Mood idle....
























Salam semua... dah bersawang rasanya blog aku ni... walaupon aku x sebz cik aizura tapi blog dia lebih update drpd blog aku... hihihi... tataula mood aku skang ni... swing sana swing sini... terawang2 pon ada... Antara perkara2 yang aku sedang nk settle kan sekarang ni...

1. Booking percutian ke Langkawi Februari depan. Flight dah setel. Tinggal hotel & kereta je. Dah call satu ejen ni. Tengah tunggu jawapan drpd dia...
2. Settle masalah rumah oleh klien... dan rumah ku jua.... http://hot-auction-property.blogspot.com

Antara masalah BESAR aku sekarang, 2 minggu lepas aku dpt panggilan untuk interview, aku saje2 je pergi sbb dah bosan dengan panggilan tu (asik call je tau). Aku dpt kerja tu dan aku mcm x leh reject pulak... huhu apa ni??? tekanan gile aku... Tolong! The worst part is IC aku tertinggal waktu aku amik offer letter last week.... uwaaaaaaaaaa........ aku nk pegi amik ptg nanti tapi hati aku ni berat sgt nak pergi... ya Allah ujian apakah ini? Berilah aku kekuatan... Amin....



















Sabtu lepas saje aku bwk Aisyah pegi casting untuk masuk rancangan Tom Tom Bak! Mula2 tu Aisyah excited sgt nk pegi tau... kata nk masuk Tom Tom Bak la... nk nyanyi lagu Kalis Rindu la... (minat gile aisyah dgn lagu tu... hehehe) tapi aku pon mmg x konpiden dgn dak Aisyah ni... kt rumah ckp berdegar2 jek... depan org tatau lagik...

Oleh kerana tempat casting tu dekat gile dgn umah aku so aku saje2 la bwk aisyah kan... dia nk pegi sgt aku bwk la... kalau dia tanak pegi aku tak bawak... tiada paksaan okies... hihi... sampai sana lepak2 la sekejap. Tak ramai org pon... budak2 adela 3 org termasuk aisyah... First sekali budak lelaki A (5 tahun) dipanggil ke depan kamera. Mamat Astro tu tanya nama dia jawab. Umur dia jawab gak... hehe tapi bila suruh nyanyi ke menari ke terbeku dia kt situ... hahah... dlm hati aku ni geng aisyah gak ni... tapi bapak dia sungguh2 betul suruh dia wat gak... sian lak aku tengok dia...

Pastu takpela dah dia tanak mamat Astro panggil budak lelaki B (8 tahun) pulak. Budak ni ok la nk gak dia buat shuffle walaupon sekejap aje janji dia buat gak... hehehe not bad! Aisyah waktu ni dah melekap je kat aku siap ckp Aisyah tak nak masuk Tom Tom Bak... hehehe aku dah agak dahhhhh... mamat Astro tu panggil dia pon dia lagi melekapppp kat aku sabau jelah... Aku malas nk paksa2 dia... x lama pastu aku balik la... budak B & mak dia pon balik gak sekali dgn aku... budak A still ada di situ. Parents dia ckp apa tah aku x dengar tapi mcm bersungguh2 benor parents dia suh masuk... hahaha geli lak ati aku ni... Dah budak tu tanak x yah le nk paksa2 dek non... ;)

Balik tu singgah kedai jap mkn chicken chop... Aisyah le yg teringin sgt... hihi...

4 comments:

Papa, Mama & Azra said...

Shian tau budak2 kalau kena paksa2. Kalau aku pon, beku jek. Lagi paksa, lagi aku berdegil taknak. Hehehehe...

Farazila Wahab said...

itu la pasal ijan...mesti balik rumah kena marah tu...hehehehe

Aizura said...

kredit kt blog aku aa.. hihi.. meng update blog boleh la mengurangkan stress aku sket.. bila dh muak layan keja.. layan blog jap..

berkobar2 ye aisyah nk g tom tom bak.. sib baik bkn paksaan ibu nyer.. heheh

Farazila Wahab said...

zura, berkobar2 time kat rumah je... tiba kat situ... beku! hehehe...

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template