Aisyah first day @ school....

Hari ni 3 Jan 2011, aku cuti lagik... just utk pastikan anak daraku selesa menjalani hari pertama persekolahan darjah 1... Hari ni jugak, akan ditentukan Aisyah dpt kelas mana... berdasarkan ujian diagnostik tempoh hari... Aku sebenarnya x kisah sgt pon aisyah dpt kelas mana... baru darjah 1 kan... terlalu awal utk menilai kemampuan murid2... tapi Alhamdulillah ... Aisyah dpt kelas pertama.... 1 Smart... begitu juga dengan best fren nye... Najwa.... tahniah!

Kurang kerisauan aku sebab aisyah dah ade kawan... boleh rehat sama2... aku tunggu sampai aisyah rehat... tengok dia beli makanan...makan... isk payah... lebih baik aisyah bwk bekal... senang tak buang masa beratur... dia makan bihun goreng pon x habis... x sedap kot... insyaAllah aku akan pastikan aisyah bwk bekal lepas ni... lepas rehat aisyah masuk kelas... aku n ijam pon balik... kol 1 datang balik amik dia... aisyah nampak ok... bila tanya best tak sekolah? dia kata tak best! kenapa??? sebab lama sgt... huhuhu ... aku harap aisyah cepat sesuaikan diri...

Petang kol 2.30 - 5.30 pegi sekolah agama pulak... aisyah nampak letih.. apa boleh buat... ini utk masa depan dia jugak... aku tanak dia kaya ilmu dunia je... aku nk dia kaya ilmu akhirat jugak...
*mintak2 dia boleh kurus cket...hehehe*

Kalau ditanya apa perasaan aku? Aku rasa nk teman aisyah hari2 pegi sekolah... huhuhu...


0 comments:

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template