Aisyah dah masuk darjah 1????

Aku mcm x percaya je, baru 13/12/2010 aisyah anak sulung aku sambut besday ke-6, masuk tahun 2011 ni, dia pon masuk darjah 1. Terasa mcm baru semlm aku kt spital melahirkan dia... huhuhu... cepat betul masa berlalu... (tanda2 kiamat kecil tu)

Hari ni (30 Dis 2010) aku amik cuti sebab nk hantar aisyah - hari orentasi. Kira mcm hari pengenalan la... khas utk darjah 1 shj. Aisyah masuk sekolah aku dulu, SKBTR 1. :) Sekolah ni dah jauh berubah daripada zaman aku dulu.... dah jauh lebih cantik... dan dengar-dengarnya akan jadi sekolah bestari. Syukur. Hendaknya aisyah pon terkena tempias jadi pelajar bestari.

Oh ye, terjumpa kawan aku kt UM dulu, Jek (bukan nama sebenar). Dia jadi cikgu kt situ dah agak lama gak la... Anak lelaki dia pon ada masuk darjah 1 jugak... Seronok jugak jumpa kawan lama... semua murid darjah 1 kena amik test tadi untuk tentukan kedudukan kelas. Hopefully aisyah dpt kelas terbaik lah... Amin.

Aisyah duduk tepi tingkap je tadi. So dptla jugak aku tengok apa yg dia jawab. Aku tinggalkan dia kejap. Pastu aku dtg balik. Tau tak dia buat apa? Termenung. Kalau dah siap xpe jugak. Ni belum siap. Aduh, kalau aku biarkan confirm dia termenung sampai ke sudah. Aisyah.. aisyah..


kt PUSRAWI...senget bontot duduk, sakit wooo...!

0 comments:

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template