TBR AgAiN...

Last weekend pegi TBR lagik! hehehe... dah 3 kali dah aku dtg sini... kalau bukan sebab Aisyah yg nak pegi sgt malas gak aku nk pergi... tempat ni best sebab kolam dia la... budak2 suka sgt... pegila berapa byk kali pon mesti diorang x jemu...

Kali ni pegi satu mlm je... amik apartment 2 bilik... mak aku ikut sama... ajak in laws & adik beradik yg lain2 semua ade hal... so mmg selesa la duduk apartment kan... 2 bilik pulak tu... yahooo......! Tido lena la...

Hari Sabtu tu mkn bekalan yg mak bwk je... banyakkk... sampai ke malam... esoknye ahad tengahari baru mkn luar... order Nasi Goreng USA... dah lama terbyg2... dpt jugak... haha... sebab jarang mkn kat luar...

Sampai rumah kol 2.30 ptg... Aisyah apa lagik... mengadap Wonder Pets dia la... sambung ke Diego, pastu Dora pulak... Aku pulak dah janji dengan Simah nak pegi melawat Ju... pukul 4 Simah & husband dah siap solat semua baru kitorang gerak... mujur Dora dah habis barulah Aisyah nk ikut... kalau x dia rela kena tinggal kt rumah je... Ju baru bersalin anak ke-3 bb girl... seronok sgt berborak (maklum lama x jumpa) sampai lupa nk amik gambar... so ini jelah gambar yg ade... jgn terkejut tengok kak aisyah yg dah bab gedebab... huhuhu... dietla kakak...

3 comments:

kak zura...mama iman, nurin + twins said...

fara...

kiut miutnya si aisyah tu...debab sangat..
geram tengok dia..

tahniah kandungan kembar...
akak ada geng la ni..
tabahkan hati ok...ngandung kembar memang banyak dugaan...
penat woo..
fara ada genetik kembar ke?

ctfarazila said...

salam k zura, thankslah menyinggah ke sini... :) aisyah tu bolehla geng dgn nurin kan... akak debab... hihihi... risau gak tengok dia debab2 ni...

mmg teruk alahan utk si kembar ni.. redha jelah.. ade gak genetik sedara mara... k zura mmg ade genetik kembar ke?

mama iman, nurin + twins said...

akak memang ada genetik kembar..
adik mak akak kembar lelaki pompuan..

haah la...nurin leh join ngan aisyah la...sama2 debab kan..

apapun, jaga diri dan kandungan baik2...

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template