Tesco Extra Cheras

Dah naik muak aku bawak diorang main kat sini... tapi budak2 biasala mana pernah muak kan... janji diorang dpt main cukupla... Lagi pon ini je yg paling dekat dgn rumah... Tiap2 bulan mmg aku beli barang dapur kt sini la... hehehe...

Sejak sarah dah pandai jalan ni suka la aku tengok 2 beradik ni... kira mcm dah ade kawanla boleh main sama2... no more main sorang2 lagi... :) x sangka anak aku 2 org dah besar2... hohoho...tapi la ni aisyah asik buli sarah jelah... huhu tak baik tau kakak ni selalu buat adik... :( layannnn...



1 comments:

awin said...

layan sokmoooo :)

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template