Minum petang @ Q Bistro

Lepas je main bowling 2 game... Lapo la pulak... kitorang pon p minum petang kt Q bistro Bdr Sri Permaisuri... aku first time le mkn sini... diorang dah byk kali dah... interior design mmg cantek... aku layan roti telur je.. aisyah lak roti canai... Cerita byk pon x guna... layan jelah gambar2 kt bwh ni... :D

Erk... on the way balik daripada Flamingo... aisyah naik kete akak aku... aku lak naik kete abg aku... sbb aisyah x larat jalan jauh... dan aku pon x larat nk dukung... aku pas dia kt kete akak aku yg dekat... nak tau tak... aisyah muntah dlm kete... huhuhu... sorry along... x dpt nk kata apa.... manala aku tau dia nk muntah ptg2 tu... aisyah... aisyah... sabar jelah...

PS: Along, beli kereta baru jelah.... hehehehe...



0 comments:

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template