Islamic Parenting Network

Apabila saya berkongsi tentang entri saya di dalam blog ini yang bertajuk "Aisyah lulus imtihan juz amma =)" di FB group ~ kumpulan alumni IPN, Pn Lina Karim meminta izin kepada saya untuk menulis tentang perihal Aisyah di dinding Page Islamic Parenting Network milik beliau.

Saya memberi izin dengan harapan ianya akan memberi inspirasi dan manafaat kepada ibubapa lain yang sedang berusaha mendidik dan membesarkan anak-anak mereka di zaman moden yang penuh cabaran ini. Di bawah ini adalah caption yang saya ambil daripada dinding Page beliau. Sengaja saya buat entri ini untuk kenangan dan rujukan Aisyah bila dia rasa putus asa atau down ketika menghafaz al-Quran.

Alhamdulillah saya berdoa agar semua ibubapa yang mempunyai cita-cita yang sama dengan saya agar tercapai cita-cita kita semua. Ianya suatu perjalanan yang masih panjang.

Semoga bermanafaat. Amin.

Caption daripada wall Islamic Parenting Network
Klik LIKE kalau suka entri ni :)

0 comments:

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template