Pertama kali dalam sejarah...

Seminggu lepas open day SKBTR 1, sekolah agama aisyah pulak buat Open Day, aku tak bolehla nak amik cuti lagik... nak gak simpan untuk raya jugakkan... so Ijam je yang pegi amik result...

Jeng jeng jeng... Ijam cerita kat aku... bila dia masuk je kelas aisyah dan duduk depan ustazah, terus ustazah tu cakap...

'Tahniah! Aisyah dapat no 1...'

wah!!! aku memang tak sangka langsung la... Aisyah dapat no 1! Hooray! Alhamdulillah... Sejak Aisyah tadika mana la dia pernah dapat no 1.... so kira Hari Ini Dalam Sejarah jugak la ni kan.... hahaha

Ada gak subjek yang dia dapat 60% je... bila ijam tanya ustazah tu, ustazah kata ramai budak lain yang fail... isk isk isk... Aisyah duduk dalam kelas ke-2 daripada 2 kelas... so ade hikmah la aisyah dok kelas ke-2 ni... merasala dapat no 1... ahaks...

overall untuk budak darjah 1, ustazah kata Aisyah dalam top 10... keep it up Aisyah... malam tu kebetulan aku dah plan nak bawak budak-budak pegi Tiara Beach Resort... so kira hadiah untuk Aisyah dapat no 1 jugakla... punyelah suka dia dapat hadiah pegi TBR.... hehehehe...

Aku memang nampak Aisyah cenderung dalam bidang agama ni... moga-moga jadi tahfizah dan srikandi Islam... Amin!

0 comments:

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template