Family Day @ Desa Water Park

6 Mac (entry basi daa) company aku buat family day kt Desa Water Park... dekat je... hehehe jadile drpd takde langsung kan... aku pegi berempat je... kembar tinggal la bukan diorang tau nk main sukaneka pon... hahaha...

Kol 9.15 pagi dah terpacak kt entrance... pakai baju baru sedondon t-shirt muslimah... cantik tak? Cuma x sempat nk carikan ijam tshirt muslimin kaler pink jek... hehehe so dia pakaila tshirt putih dia tu...

Mula-mula isi perut dulu la mkn mihun goreng, karipap & air. Aisyah dah x sabar nk terjun dlm kolam tapi aku sabarkan dia... main sukaneka kanak-kanak dulu... dptla 2 hadiah tumpang tuah group member yg power... hehe... suka betul dia dpt hadiah...

Lepas tu bermula la acara sukaneka dewasa pulak... penuh semangat diorang ni... ijam je masuk aku x masuk pon... dok observe aisyah + sarah yg mandi kolam... at last ijam berjaya dpt voucher KFC/Ayamas/Pizza yg bernilai RM65... yihaaa... apa yg penting aku dpt hadiah lucky draw berupa voucher bernilai rm100 untuk bershopping di Jusco... alhamdulillah...

Esok tu jugak beli Ayamas 2 ekor buat lauk... sodapppp :) bertambah sodap sbb free...




0 comments:

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template