Alhamdulillah dah selamat...


Salam, syukur alhamdulillah saya selamat melahirkan bayi kembar perempuan secara normal pada 847pm & 851pm 14 Disember 2009 berat 2.81kg & 2.32kg di Pusrawi Jalan Tun Razak...

kembaq dok tidoq ja tgh susukan pon tido... geram betul! ;)

9 comments:

adda said...

congrates fara. alhamdulillah semua selamat. sihat2 anak ko yek.

ctfarazila said...

Thanks adda... Alhamdulillah mmg aku nk diorang beso2 sbb x nak masalah di kemudian hari... mmg suffer nk bwk dlm kandungan tapi lega bile diorang dah kluar :)

Aizura said...

fara.. chomel nyerr... geram tol la yg tembam tu.. nk sorg.. :D

Kamariah Idris said...

Fara, berat gak baby ko kan. aku xleh byang ko kandungkan diorg ni. Iman yg sorang tu dulu pon 1.99kg

ctfarazila said...

Zura, ramai gak org mintak sorang tapi aisyah x bagi... hehehe... dia tamak sket...

Kay mmg berat kay... bile diorang dah kluar rasa ringannye... hehe syukur semuanye selamat...

Anonymous said...

tahniah fara..dah selamat lahirkan twin ni ..normal / czer ?

2.81 & 2.32..kire berat gak tu kita ari tu 2.2 & 1.8kg pun termegah2 jalan2 ..klu fara ..leh imagine kut ..tp lepas bersalin mmg badan rasa ringan kan..ringan sbb depa dah kuar ..dan ringan sbb tak cukup tidur hehe

- nikonlady

Naemmommy said...

kak fara!! congratssssss!! bestnye lahir kembar hehe..tp pompuan lg nih...takleh tutup kilang sbb belum ade boy hehehe memain je. papepun baby2 akak tembam2 dah the most important atas 2 kg!! that's great..bestnye :)

ctfarazila said...

Hi Nikonlady... alhamdulillah bsalin normal...bb kedua songsang tp dr manage to keluarkan dia secara normal... Bil Pusrawi Jln Tun Razak mencecah rm5.9k takpela janji sume selamat alhamdulillah... kene top up sikit sbb co cover 3.5k je :D

Naem, thanks! Bb boy Allah belum nk bagi nk wat cemana... redha jelah... janji sihat sempurna syukurrrr...

adda said...

sukenye aku tgk gambo kembar tuh.. tembam2 belaka..

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template