4th Besday - Part 1
























Nampaknye dah agak bersawang jugak blog aku ni. Ingatkan dah pasang maxis broadband bolehla update hari2 kunun... muehehehe... aku sedang mencuba okies... sebenarnya ade byk entri sebelum besday aisyah tapi xpela aku dulukan dulu besday event ni...

Event kali ni aku kena tempah kek barbie lagi la... nanti aisyah merajuk pulak kalau xde kek barbie. Pagi2 kol 10 akak yg buat kek ni dah sampai hantar kek... yahooo cantiknye... Aisyah suke...

Lepas tu barula pegi amik tempahan nasi ayam dgn mee jawa pulak... sume main order saje... so xdela rumah berkecah sgt... mak mertua aku lak tolong buat bihun goreng... thanks mak! :)
Lain2 dadih kak ipar aku (herni) sponsor... thank you very much! Mak aku buat kek coklat & kuah kari, aku beli kek buah pastu order roti jala. Desert pulak buah tembikai... mm ade apa2 yg tertinggal???

ya Allah lupa nk goreng kentang & nugget dah ptg baru teringat... muahahaha... xpela dah terlupa nk wat camne... aku xde upah photographer pon... rasa ralat gak sbb gambar2 mcm kureng... siap buat khemah depan rumah sbb musim hujan kan... whoaaa selamat ade khemah tu sebab ptg tu ujan lebatttt.... takpe hujan bwk rezki insyaAllah...




0 comments:

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template