Favourite pics for this week

Minggu ni aku sibuk cari gambar untuk letak kt frame dalam rumah... Actually frame tu dpt free sebab apply kad kredit Ambank... tu la sibuknye aku memilih gambar... hiksss... Actually aku minat jugak bidang fotografi ni dan ada hati nak kamera DSLR... tapi tu la bila fikir2 balik aku ni dah cukup bz & this is not the right time la... maybe later... ;)
























Gambar kt atas ni amik kat shopping complex... lupa dah makcik shopping complex mana... haha teruk tol... dah cute je dua beradik ni posing tapi tengok betul2 ade hingus lak tang hidung kakak... isk spoil betulla... anyway still my fav pic! hehe
























Yang ni pulak gambar kat rumah je... mood happy2... so nampak meriah la... sume senyum lebar... hehehe muka aku xde mekap le (mcmla selalu pakai mekap) so nampak agak pucat le... gambar ni pon x jadi dipilih untuk diletak dlm frame... ;)



















Aku suke gile gambar sarah niiii... betul2 mcm lil princess yg kecik... gerammm... tapi gambar ni jugak kurang sesuaiii... sbb frame tu bukan frame 4 segi... frame tu bulat...

akhirnya aku pilih jugakla gambar2 yg bagi aku sesuai... minggu depanla aku letak gambar2 frame tu... dah siap dah ada kt rumah... tunggguuuuuuuuuu!

0 comments:

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template