Aisyah diterima masuk sekolah agama

Alhamdulillah... semalam sampai2 je kt rumah tengok2 ada satu surat ni... eh mcm kenal jelah tulisan kt surat ni... tulisan aku sendiri la... hahaha... surat tu daripada sekolah agama kat masjid saidina Uthman yang aku ade mohon utk masukkan anak aku tadika kat situ...

Waktu mohon tu mmg dia mintak surat berstem beralamat sendiri. So tu la suratnye dia dah balas balik... Dengan sukacitanya Nur Aisyah Syazana di terima untuk masuk bla bla bla... wah seronoknya... ini la perasaan seorang ibu kot bila anaknye pertama kali nak masuk sekolah. Excited gileee.... hehehe... Nanti korang taula bila melaluinya... ;)

Aisyah pon seronok jugak... sibuk je nak tengok surat tu padahal lom tau baca lagi... Berkali2 tanya aku... nanti aisyah sekolah kat masjid ye??? Iye sayangggg... hehehehe... 3/12 ni aku dgn aisyah kena dtg kat sekolah tu (dalam kawasan masjid) untuk pengesahan & pembayaran yuran pendaftaran sebanyak rm190. Okla yuran tu kot sbb aku dengar kt tadika swasta yuran nya dah dekat2 cecah ribuan.

So looking forward to 3 december to pre-registration. Pastu nak beli uniform pulak... alahai syoknye... Macam kelakar & x caya pulak rasa aisyah dah nak school???? hmm how time flies... :)

0 comments:

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template