Dah koje lerrr


Hari ni baru hari raya ke-3 tapi aku dah kena dtg keje ler... huhuhu... x puas lagi aku tengok anak2 aku kutip duit raya...hahahah mata duitan betul... xdela tak puas lagi aku nk beraya kat melaka tengok2 dah kena balik KL semalam...

Aku gerak balik Melaka lepas beraya dgn parents aku di Bdr Tun Razak. Lebih kurang pukul 12 kitorang gerak. Jalan agak jemla... Sib baik budak2 berdua tido je... sampai dlm kol 2.30. Lepas makan-makan tiba2 je Aisyah ajak balik. Ehhh kite nk tido kat kampung la sayang.... Sampaila ke malam dia duk argue dgn aku kenapa kena tido kat kampung pasal dia nak balik tido rumah nenek. Sabau je lah. Aku cuba memberi jawapan yg selogik mungkin. Nampaknye dia boleh terima. heheh sib baik dia x meraung nk balik KL. Lepas maghrib je dia dah zzzz... Penat sgt kot travel pastu main2 dgn sepupu sepapat... kol 12 tgh malam bangun nk susu pastu sambung tido balik. As for adiknye Sarah.... huwargggghh amatlah tidak menyenangkan sebab dia tak sihat. Batuk2 pastu nangis. pastu tanak kat org lain nk kt aku jek.. huhu sungguh menguji kesabaran. Sib baik dia x muntah time tido mlm tu...

Esok paginye raya ke-2 aku bangun awal2 siap mandi sarapan sume baru kejut aisyah mandi. Aisyah dah siap je sarah lak bangun. Mandi2 siap2 sume yahoooo marilah kite pegi beraya... Adelah snap2 gambar sikit2... Rasa pegi dlm 5 bijik rumah jugak kot. Aisyah dah seronokle jumpa ramai kawan. Petang tu daripada rumah ke-5 kitorang terus chow balik KL sebab aku kena keje hari ni :(. Aku tanya aisyah nak tido kat kampung lagi tak? Dia jawab Nak! Wah... dah seronoklah tu takpela lain kali kite balik kg lagi yek! Enjoy tengok gambar!

Amboi pagi2 lagi makcik ni dah bangun!



















Makan jgn x makan!















Posing pulak!



















Tara! Tengoklah baju raya saya!



















Salam Aidilfitri daripada Fara & co...














Untuk gambar gambir di Melaka, tungguuuu next entri okeh!

0 comments:

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template