Accident depan mata....

Pagi tadi aku dah lambat (ni mmg bad habit aku le sejak sekolah lagi.... ) so aku mintak ijam hantar. Kebetulan ijam balik rumah semalam. Biasa dia balik weekend je pasal dia keje kt Ipoh... So dia hantar la aku merempit je naik motor. Kalau naik kete alamatnye lagi lambat kot...

Sampai je kt flyover sebelum HKL aku nampak satu kete kancil terbalik 4 tayar kt atas. Still ade org kat dlm tu. Pompuan lak tu pakai baju kurung mesti nk pegi keje. Siannye. Ijam benti kejap tengok. Ramai org dtg tolong untuk keluarkan pompuan tu drpd dalam kete terbalik tu. isk ngeri aku. Cepat2 aku suh ijam jalan. Yg aku pelik sampai sekarang ni macamana kete tu boleh terbalik kt jalan yg sempit (ada 2 lane je)... huhuhu sungguh musykil aku sampai sekarang ni haaa aku dok pikiaq ni....

1 comments:

Naemmommy said...

thank u kak for 'proud of u'. mmg sgt mencabar!!! sampai rs menyesal kalau penah terlawan ckp mak hehe sbb dah tau mcmane rsne jadi mak. seram gak tgk eksiden keta terbalik depan mate.. n akak mmg la yg kuar palingggg lambatttt skali kat dorm dulu kalau nak gi kelas hehe :p

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template