Yeay! Suke-suke...!




hehehe...sebenarnye ade beberapa perkara yg buat aku happy hari ni... first sekali tempahan aku ke tiara beach dah settle. Dapat harga yang murah jugakla. Hampir seminggu aku mencari, akhirnye dapat jugak maklum le aku nak pegi tu peak hours so memang byk owner apartment yang kontek sume kata apartment diorang dah kena booking. Sedey aku... :(

Aku akan pergi ke tiara beach resort pada 4/10-5/10 dengan family in laws pulak sebab dulu dah pegi dgn mak aku kan (tu ha aku letak gambar kat atas tu). Satu mlm je confirm tak puas! Terpaksala pasal jumaat 3/10 aku kena keje. Huwaaaaa.... Kali ni kitorang sewa apartment 2 bilik dgn harga rm320 satu mlm sekali dgn breakfast utk 4 org. Okla tu kannnn :)hihi x sabarnye nak pegi mengalahkan aisyah pulak aku ni... hahaha...

2nd thing yang buat aku happy ialah aku nk pegi bid rumah lelong lagiiii... aii mintak2la dapat reserve price... Amin. Takleh nak cite lebih2 sebab rumahnye belum dpt. Kalau dah dpt nanti aku inform korang semua ek! Ehem! Aku ni sebenarnye ejen hartanah jugak. Sape2 yg minat nk beli rumah tak kirala lelong ke tidak bolehla kontek aku. Yang ini blog aku pasal hartanah lelong. Jemput2! :)





Gambar sekadar hiasan sebab teringin nak beli rumah dekat dgn klcc... ihiks!

2 comments:

Aizura said...

leh jd duta tiara beach la ko ni.. asyik ke tiara beach jer.. hehehe..

Farazila Wahab said...

kikiki... ko tak pi lagi zura... kalau ko dah pi confirm ko nak dtg lagi!eheheh

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template