Hobi baru aisyah

La ni aisyah suka la sangat gosok baju... bukan guna seterika mainan tapi seterika betul tau... seterika mainan dia x heran dah... dah jadi mcm addicted pulak. Hari2 sebelum tido mesti mau gosok baju. Sebab selalu sgt tengok nenek gosok baju kot... huhuhu.. Untuk pengetahuan korang aisyah ni memang tiap2 malam tido rumah nenek. Dia tanak tido rumah aku pujukle cemana pon. Ade je jawapan dia (nenek diala ajar jwp2 tu). Antara jawapan dia : Kesian nenek sorang2 (padahal atuk ade tau).... Nenek suka tido sama Aicha.... Nanti nenek tunggu je depan pintu... uhuh mcm2la...

So memang nenekla kena layan dia gosok baju (tula sape suruh x bagi aisyah balikkan. Aku pon lega jugak sebab nanti aisyah kacau sarah nak tido... bising je hehehe). Dia gosok baju dia je. Yg besar2 takdela. Pandai jugakla dia gosok. Pecah rekod jugakla budak umur 3 tahun dah pandai gosok baju... hehehe... Anyway aku lupa nak amik gambar dia tengah gosok baju... sebab aku pon dah balik umah dgn Sarah. Tak tahan wooo... ngantuk! Kalau ada gambar dia gosok baju aku letak sini nanti ek! ;)

2 comments:

Aizura said...

aisyah, meh dok umah aunty.. tolong gosok baju2 aunty & uncle nk pakai g keje.. aunty ni mls benor nk menggosok baju.. huhu

ctfarazila said...

hihihi...amboi2... baju2 besar aisyah x pass lagila...kalau pas pon ibu dia dah cop dulu :P

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template