Pertandingan Mewarna di McD Jalan Cheras

Cerita ni sebenarnya dah lama dah sebelum posa lagi... tapi sebab gambar dlm hp so lambatla sikit nak cerita sebab tunggu ada gambar baru syok sikit...hehehe..

Hari Sabtu mcm biasa hantar Aisyah pegi school kt Taman Maluri. Balik tu aku ambik Aisyah siap bwk Sarah sekali. Jalan nak balik memang lalu McD Jalan Cheras. McD ni baru bukak so kebetulan ada khemah sebab owner dia buat hari perasmian la kiranya. Aku pon mcm syok jugakla p bwk Aisyah & Sarah pegi khemah tu. Dahla aku sorang2 bwk budak berdua tu masak jugakle aku...hehehe...

Sampai2 kt khemah ade sorang budak pompuan tgh menyanyi. Umur 20-an kot. Takpela x kisahla tu. Aku gi tengok2 kaunter kot ada makan free ke tapi xde. hahaha.. mainan free adela. Pastu Aisyah tgh mkn aiskrim McD (beli sebelum tu) so aku ajakle dok depan tengok budak pompuan tadi menyanyi. Syokle Aisyah + Sarah tengok. Pastu Aisyah ckp kat aku nanti dah besar nk nyanyi mcm akak tu. Isk... selisih... hahaha... dah tu tiba2 budak tu yg tgh nyanyi lagu Inul tu boleh gelek gerudi pulak... Aiyooo terbuntang mata aku. Tak sesuai betul dia buat mcm tu depan budak2 yg ramai tu. Geleng kepala aku dlm hati... sabo jelah...

Tak lama tu aku tengok ade pertandingan mewarna kejap lagi kat situ so aku tanya aisyah nak masuk tak? Dia kata nakkkk... Sekali kena bayo rm12 daa... sib baik dpt happy meal sekali hihihi... Tak sampai 10 minit kaler aisyah dah boring dah. Aku lak penat jugak jaga Sarah yg mengacau Aisyah mewarna. Last2 aku angkut diorang masuk mcD mkn happy meal tadi...hahaha... apa la aisyah ni org lain khusyuk je kaler2...

sarah yang sibuk kacau kakak dia...eiii rimas tau!














kaler jangan x kaler














la isk termenung pulak dia














dah malas la tuuuu














budak lain sume tekun jeee

0 comments:

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template