ayah masuk wad & buka puasa bersama keluarga

pagi sabtu aku hantar ayah ke KBMC utk cek lututnya yg baru lepas bedah... cek punye cek dr tengok kencing manis ayah dah tinggi sgt! sampai 36! huish! pecah rekod! terus kena tahan wad! aku balik sorang2 je sib baik sesat sikit jek... hahaha....

hari rabu minggu lepas akak aku drpd terengganu turun KL so hari sabtu semua pakat2 bukak posa umah mak aku la... kali ni barula cukup korum... semua ada... aisyah pon dptle melepas rindu dgn sepupu2nya.... Dok pegang tangan kak risya x lepas2...hehehe...

Dah ramai2 tu apa lagi main jelah keje diorang... aku ajak diorang menyepahkan umah aku (umah aku depan umah mak aku je). Memang suka sgtla diorang ni bila dtg umah aku sebab umah aku ni byk mainan... hahaha... aisyah pon relaks je takde kedekut2 punye... main punye main pastu mandi sume dekat2 bukak posa baru kelam kabut balik umah mak aku.

Dek kerana kelam kabut aku dah lupa nk bwk kamera amik gambo waktu buka posa... xpela... janji perut kenyang... hahaha... dah tu sume siap2 lak pi KBMC nk melawat ayah aku kt sana... aiii ni x lain x bukan pasal ayah aku tu sukeee sgt minum air manis... x larat nak nasihat dah kang sentap pulak... sabo je le kan...

sib baik esoknye tu hari ahad dah ok & boleh balik alhamdulillah....







aisyah & sepupu sepapat sibuk bermain, tengok Noddy & sepahkan rumah... huhuhu...

2 comments:

afid said...

semoga ayah akak cepat sembuh..

ctfarazila said...

Thanks apid... :)

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template