Juzuk 2

Alhamdulillah...

Segala puji bagiMu ya Allah...

28 Oktober 2013, Aisyah bagitau saya yang imtihan untuk juzuk ke-2 nya telah lulus. Syukur!

Tanpa berlengah lagi dia menuntut hadiah-hadiah yang saya dah janjikan untuknya... hehehe...

Hadiah-hadiah tu dah pon saya order online. Harap sampai cepat ke rumah. Kalau tidak bisingla Dr Aisyah al-hafizah saya ni ;)

Selalu juga dia berkata pada saya yang dia macam tak percaya dah hafaz juzuk 1 dan 2, juzuk amma dan surah-surah pilihan.

Dr Aisyah al-Hafizah
Doa saya sebagai ibu, semoga saya, Aisyah dan adik-adik Aisyah terus kekal istiqamah dalam mendalami ilmu al-Quran. 

Jazakillaahu Khairan kepada semua guru Aisyah yang tidak pernah jemu mendidiknya. Semoga Allah sentiasa memberkati dan memudahkan urusan kalian.

Amin.

0 comments:

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template