Minggu Peperiksaan

Minggu ini (19 Sept 2011) bermula minggu peperiksaan di SKBTR 1 - sekolah Aisyah. Exam Sekolah Rendah Agama Aisyah dah lepasla... tak taula boleh dapat no 1 lagi ke tidak... aku dah janji dengan dia, kalau dia dapat no 1 untuk mana-mana sekolah, aku akan bawak dia pegi holiday dekat Tiara Beach Resort.

Hopefully dia lebih bersemangatlah... huhuhu...

Malam tadi... sedang asyik dia bergurau senda a.k.a bergaduh dengan Sarah sampai satu tahap aku dah tak boleh tahan... aku pon suruh dia amik buku dan duduk kat depan sorang-sorang baca buku...

Tak lama lepas tu... aku pi tengok dia.... jeng jeng jeng cuba teka apa yang aku nampak???

...

...

...

...

...

Bila disuruh study... Inilah yg sering terjadi... Ya Allah permudahkan anakku Aisyah menjawab soalan2 exam hari ini dan hari-hari seterusnya... Amin!

0 comments:

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template