TBR Studio Type available for rent

Ingat tak aku bagitau dalam entri sebelum ni yang percutian aku di Tiara Beach Resort (TBR) adalah di sponsor oleh seseorang. Orang itu sebenarnya ialah opismate lamaku yang telah membeli 1 unit studio TBR pada tahun 2010.

Dia beli melalui kawan aku iaitu Tuanbri. Jadi untuk membalas budi aku (ecehhhh) dia bagi aku duduk 2 malam kt TBR percuma :) TQ Abg Enal....

Dan aku sebagai kawan yang baik (ehem!) ingin mempromosikan unit studio Abg Enal ni kepada semua pembaca blog ni.

Kalau korang nak pegi bercuti di TBR, boleh terus call dia Zainal - 017 3618 518.

Rate yang berpatutan iaitu rm160 satu mlm utk weekends. Weekdays rm110.

Runding direct dengan owner jadi takde orang tengah makan komisen :)

Selamat bercuti !!!

Bilik studio di Tiara Beach Resort

0 comments:

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template