Tolong! Aku Pening!

Sepanjang 2 hari coti weenkend ku, tanganku tidak lekang daripada buku katalog Wrought Iron yang diberi pinjam oleh kontraktor yang membuat rumahku. Aku diminta untuk membuat pilihan design mengikut citarasaku sebab dia nak pi tempah. Aku harus memilih design grill wrought iron untuk pintu, tingkap dan tangga.

Aduh memang pening sebab semua design cantik. Dah tu aku rasa tak puas tengok dalam gambar aje. Kalau aku boleh tengok semua design tu live mungkin lagi senang aku memilih. Nak harapkan si ijam tu, jawapan standard dia la... Ikut suka hari fara la... semua design cantik... tak payah nak pening-pening... pilih je...

Senang betul jadi orang lelaki ni kan... Orang pompuan gak yang complicated terutama dalam bab pilih memilih ni... memang patut pon orang lelaki tak suka teman orang pompuan shopping... (kecuali time bercinta lah kan... ehem!)

Akhirnya aku pilih je 1 design ni... dalam keadaan kelam kabut nak pi keje pagi tadi... siap termimpi-mimpi lagi... arghhh... belasah jelah... sebab hari ni janji nk bgtau decision kitorang... gambar pon x sempat nk ambik... Kalau petang ni aku balik umah katalog tu ade lagi aku akan amik gambar... kira muktamad la ni kan... belasah...

PS : Pasal atap genting, kami decide nak warna hitam, sekali kontraktor tu dah order warna oren daaa.... tapi takpe... kontraktor tu kata lepas setahun dua bila dah bosan dengan kaler oren boleh cat kaler lain... panggil dia upah rm500 shj... hmm... ok gak tu kan... atap genting tu pon dah start pasang hari ni... not bad... cantik jugak... ;)

2 comments:

Aizura said...

wah!! tahun ni beraya di rumah baru lah ye. nanti dah siap rumah ko, akan ku buat lawatan sambil tidor di rumah ko lah nanti. heheheh

Farazila Wahab said...

InsyaAllah zura... doakan sempat siap sebelum raya... mai le dtg... rindu kt hang! hehehe...

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template