House Renovation

Sudah lebih sebulan kerja-kerja renovation rumah berjalan. Alhamdulillah setakat ni berjalan lancar. Sekarang fasa nak pasang slab untuk tingkat atas. Gambar ni aku ambil dalam 2 minggu lepas. Oleh kerana rumah asal adalah rumah setingkat maka footing perlu dilakukan untuk membolehkan rumah 2 tingkat dibina.

Rumah aku perlu dirobohkan sebelum kerja bina semula. Nasibla rumah aku ni buruk je so takdela sayang sangat nak robohkan semuanya... Jangkaan siap sebelum raya... Mintak2 siap cepat Aminnn...

Kalau senang-senang nanti aku letak gambar plan rumah yg dilukis oleh kenalan ijam. Aku dengan kuasa veto yang ada memutuskan untuk memilih pelan tersebut :) Terima kasih en Nazir kerana melukiskan pelan yg cantik untuk kami...

0 comments:

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template