Twin: Jannah dah dpt kaki!

Lama aku tak update pasal twin... lebih kurang umur Jannah setahun 1 bulan dia dah pandai jalan! hehehhe kire Jannah ni rekod terhebat paling cepat jalan la... Aisyah dgn Sarah pon pandai jalan betul umur setahun 3 bulan gitu...

Bestnye tengok dia dah pandai jalan... buat masa ni.. dia jalan mcm robot! hehehe... Najah blum lagi... still merangkak... tapi badan dia dah naik la... aku tengok mcm lagi besar drpd Jannah je... Jannah pon susut pasal asik berjalan je kot...

Semalam... tgh main sama2 tiba-tiba terjerit Najah... Rupa-rupanya si Jannah gigit tangan dia pasal nk rebut mainan la tu... hehehe lawak je aku tengok... dalam gambar-gambar kt bawah ni Najah xde sebab dia tengah tidur...



2 comments:

zz said...

alaa..terkedek-kedek jalan..hehe..my son 1 tahun jalan dah..

ctfarazila said...

zz, my daughters sume mmg lambat jalan... paling cepat ni je la setahun sebulan... hehehe

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template