Lamanye x update... hihihi

Gile lama aku x update blog... konon2 bz la kot... xde idea pon iye jugak... tapi paling utama... MALAS la... haha... maybe xde motivasi nk update... aku sibuk update blog sebelah je... ade gak masyuk $$$ sket2... hehehe... nk tau nuffnang aku berapa hinggit? Baru rm8 lepas 2 thn ade kot... teruk betoi la kan...

Saje letak gambar buah hati hamba kt bawah ni... life is very very very wonderful dgn kehadiran diorang ni... di samping kakak2 nye sekalila kan... of course! haha... TQ Allah... :) Bulan depan posa weh... dah ganti lom? aku xde cuti pon rasanye... kalau ade cuti pon bulan syawal aku dah pulun habis... malas nk tangguh2 nanti lupa...

Update pasal twin lak... diorang ni dah bergerak ke depan, belakang, kiri, kanan adoiii... sume benda nk masuk mulut... kuman la. Jannah punye feveret kain alas kaki! huwaa sedap betul dia gomol kalau kite x sedar... sedar2 mesti dah ade kt situ... in fact waktu siang dah masukkan dia dlm walker utk elakkan dia merayap2 mkn habuk... la ni dia x bape sihat.. nafas berbunyi... batuk... selsema... cian dia...

Najah lak alhamdulillah ok... pose paling feveret... topang dagu... nanti next entry aku upload gambo dia topang dagu... hehe geli hati tengok... fikir masalah negara agaknye... dia ni nampak lebih aktif... dlm buai leh meniarap... sabau jelah... jannah xde pulak... Jannah dah angkat2 bontot... posisi nk merangkak.. goyang2 pastu jatuh balik... comel!

Ok nanti sambung next entri... mintak2 idea mari... salam!



0 comments:

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template