Pusrawi - Day 3




Alhamdulillah Aisyah dah semakin sihat... lega jugak aku... pagi dalam pukul 9 Dr Ruzini datang cek Aisyah... Aisyah still tidur... dr suruh try jugak bagi ubat kalau nk cepat baik... Hari ni mmg x dpt balik la... mungkin esok... hari yg ke 4... insyaAllah...

Dah pukul 12... baru Aisyah nk mandi... mandi air panas syokle dia... kalau x mau melalak... lepas tu ngam2 makan tengahari pon sampai... bubur ayam... feveret dia la ni... x lama lepas tu mak, ijam, sarah & haadif sampai... bad news! Sarah muntah dalam kereta! Uisk masamnye bau... muntah atas mak aku... mak aku pon bau masyemmm... Sarah demam le... aiseyyy jangkit dgn Aisyah la tu... tapi aku x la risau sgt sbb Sarah jenis senang mkn ubat bukan mcm kakaknye ni... huhu... x lama lepas tu aku mintak nurse cek Sarah... & nurse yg baik hati tu bagi ubat demam kt Sarah... tq nurse! Lepas mandi sume Sarah nampak fresh balik la pasal dah mkn ubat kot... nasib baik mak aku bwk baju spare utk Sarah...

Konon-konon ijam beli aiskrim nk campur ubat dlm aiskrim tu... aku pon campurkanla tanpa pengetahuan aisyah... Bila Aisyah mkn je... terus muka dia lain mcm... x sedap ayah beli aiskrim... katanya... adoiii... mmg takleh nk tipu le aisyah ni...hehehe... Dah habis sesi berkelah sampai kenyang gile pastu main di bilik mainan, diorang pon chow la dalam pukul 4.30 ptg... mata aku pon dah berat... Aisyah mmg dah tertido pon... lepas solat Asar igt nk layan cite Jula Juli... sedar2 dah start Spa Q je... hehehe nikmatnye tido Alhamdulillah...

Lupa nk cerita anak office mate aku, kak Julaiha pon ade kt Pusrawi, operate ketumbuhan di perut... aku doakan semoga semuanya selamat... Amin.

Pukul 10 mlm, ayah ijam dtg bwk Ara (anak buah ijam umur 3 tahun). Rajin betul dia melayan Ara yg nk dtg tengok kak Aisyah... hehehe... segar balik Aisyah nampak Ara dtg... sempatla main kaler2 sama2... dlm pukul 10.30 mlm ayah balik... Aisyah nampak sihat sgt mlm ni... syukur sgt... peluang cerah nk keluar esok... doakan Aisyah ye! Thanks all!

2 comments:

mylife said...

susah juger dah dpt anak bijak pandai nih... heheheh... semua dia tau... hiks...

p/s mesti ko dah tak tahan ek dok kat spital lelama...

Farazila Wahab said...

itu le pasal...

mmg bosan le dah duduk sampai 4 hari... alhamdulillah dah keluar semlm... hari ni ponteng sekolah... penat katanye... yo la tuuu...

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template