Akhirnye masuk wad...

Akhirnye pada Sabtu 21-3-09 Aisyah masuk wad di Pusrawi Jalan Ipoh. Aku & family dah x leh tahan tengok dia melepek & batuk2 yg agak teruk sepjg mlm... lalok mak aku beb... (kan dia tido dgn nenek dia...)

Sebenarnya xde apa yg serius sgt pon... biasala budak2... yg jadi serius bila aisyah tanak mkn ubat... kalau paksa pon dia akan muntah ok... kitorang dah mati akal... campur dlm susu dia tamau minum... x dap katanya... sampai la ni pon dia tamau minum susu...

Aisyah masuk wad lebih kurang pukul 5 ptg... mula2 kena amik darah... isk ngerinye.... x sanggup aku nk tengok... pastu dr Ruzini dtg... kena cucuk kt tgn pulak... utk masukkan antibiotik... tu la sape suruh tanak mkn ubat kan... huhu... tengokla muka aisyah toya habis... lemah le tu... huhu... tapi sempat lagi posing dgn tgn berbalut tu... huhu...

Wad kanak-kanak dah penuh... nasib baik dia bagi masuk wad dewasa... share le katil dgn dia... x kose aku nk tido atas sofa... hehehehe...



1 comments:

noor asyikin said...

kesiannya aishah dgn tangan mcm tu..dhia dulu kena sekali tangan mcm tu masa dia 3 bulan...sakit .!d

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template