Island Hopping : Eagle Feeding & Pulau Beras Basah

Dah habis lepak kt Pulau Dayang Bunting, bot dtg bawak kitorang pi Pulau Singa Besar (kalau x silapla...) Kat sini byk gile burung helang terbang-terbang... eagle feeding katanya... tapi aku x nampak pulak eagle tu mkn apa-apa... just terbang pastu cecah kaki kt air... naik balik... gitu le... mmg puas hatile dpt tengok burung ni live kan... selalu tengok dlm tv je :D

Lebih kurang dlm 5-10 minit lepak dlm bot tengok burung helang, terus kami dibawa ke Pulau Beras Basah... aisyah & sarah dah ngantuk dah waktu ni... in fact aisyah tido dlm bot... hehehe... tapi bila dah sampai tu dia bangun la... tu dia pulau ni punye air punyela cantik... pantai putih bersih... ramai gak org mandi manda... adela group2 pompuan lelaki ni aku tengok muka mcm melayu tapi pakaian astaga... ngalahkan mat salleh... apa nk jadi la... selamba je baring tepi pantai... isk nau'zubillah keturunan aku ada yg mcm tu... moga mereka diberi hidayahla... Amin...

Aa.. lupa nk cerita... dah haus sampai sini... belila air... air kelapa rm5 sebijik ko... hambek... boleh korek isi2 nye sekali... hehehe... kalau malas nk korek... boleh bagi monyet... monyet sedia menunggu... air tin pulak rm2 setin... standardla tu... dia tau org dah haus gile2... mesti beli punyooo...

tskkk... membebel panjang lak aku... layan jelah gambar-gambar kt bwh ni... :D





3 comments:

Awin said...

sonoknyer tgk kakak dan adik berpeganga tgn bersama2.....nampak kamceng gitu!

ctfarazila said...

kamceng ade masa2nye je... time gaduh tu tak mendiamkan mulut... :D

en_me said...

bestnyerr gi dayang bunting tewwww.. hi akak siti .. salamms dr me dikejauhannns

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template