Award







Alamak adda (kawan sama2 belajar kt UM dulu) bagi award pulak dah...hehehe plus tag sekali... nasib baik aku tgh rajin ni... so bolehla aku buat...

Peraturan untuk menerima award ini ialah:
1.Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
2.Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3.Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4.Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5.Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag.

Fakta Tentang Diri:

1. Aku suka shopping dan window shopping.
2. Aku suka mengumpul ebook pastu x baca... muahahaha...
3. Bila2 free aku suka online & cari info rumah lelong ;D
4. Aku suka membaca jugak...
5. Aku harap sgt dunia ni aman...
6. Aku suka bergambar & edit gambar...
7. Aku suka gathering... jumpa kawan baru & lama...
8. Suka cuba benda baru...
9. Suka fikir tentang duit duit duit cashflow... passive income... hehehe
10. Nak buat amal jariah byk2 insyaAllah...

ok, Penerima Award selepas nih ialah anda semua.... ye anda yg sedang membaca tu la... ;)

0 comments:

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template