Bowling Inter Unit Trust 2008


Assalamualaikum,
Selamat datang ke laman baruku di dunia blogger. Sebagai blogger baru aku mengharapkan tunjuk ajar daripada otai-otai blogger semua untuk mencantikkan lagi blog masing-masing. Aku juga akan mencuba sedaya upaya mengupdate blogku walaupon dengan cerita merapu... hahaha...

Ok sebagai entri pertama aku nak cerita pasal pertandingan bowling inter unit trust yang berlangsung di One Utama. Aku jadi player daaa pasal ramai player x leh main ada hal. Kira bidan terjun le ni... huhuhu... jadi le sebab aku dapat gak hadiah cabutan bertuah berupa sekaki payung & sehelai tuala... muahahaha...walaupon aku x menang aku tetap bwk balik hadiah.

Okla malas nak cerite banyak just enjoy gambar kat bawah ni. Photographer ni suka kt aku kot pasal byk lak dia amik gambar muka aku dekat2 terpaksa la aku kontrol ayu gitu...hahaha...

Banner IUTBT 2008



Tengah telefon hubby ni... bila nak sampai ni?
















team ASMB yang macho gile















nk pilih bola tu...


alamak terpaksa mak kontrol senyum...

0 comments:

Copyright © 2008 - SubhanaAllah... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template